• MY FIRST HOME CAFÉ

    Het antwoord op al je vragen bij het kopen van je eerste huis. Ook dit jaar organiseerde Rabobank het 'My First Home Café'.

  • FORTIMO BUILDING BLOCKS

    Imago reclame visualiseerde de brand identity voor de Philips Fortimo LED producten voor een directe herkenbaarheid.

  • LED PRODUCT MOVIES

    Imago reclame ontwikkelde diverse demonstratie movies voor verschillende Philips LED producten. Bekijk hier een selectie.

  • A FUTURE PROOF CHRISTMAS

    Ook dit jaar verzorgde Imago reclame de kerstkaart voor Philips. Dit keer met een speciale knipoog naar de Fortimo producten.

  • LIGHTSPEC magazine editie 5

    De nieuwste editie van het digitale magazine LightSpec. In deze editie: "LED light engines, the pieces start coming together".

  • SUPERMARKET APPLICATION TOOL

    Neem een virtuele tour door de 3D digitale supermarkt van Philips Lighting en ontdek de online ervaring van de interactieve supermarkt.

  • LIGHTSPEC magazine editie 4

    De nieuwste editie van het digitale magazine LightSpec. In deze editie: "WIll LEDs replace high pressure sodium in outdoor lighting?".

  • LED MASTER CLASS CAMPAGNE

    Bekroond met twee reclame awards. De LED Master Class voor Philips was een groot success. Benieuwd waarom we hebben gewonnen?

  • RABOBANK ZOMERSPAARWEKEN

    Deze zomer gebeurde er iets magisch bij de Rabobank tijdens de ZomerSpaarWeken. Klik verder om meer te lezen…

  • Retail application tool

    Neem een virtuele tour door de 3D digitale winkel van Philips Lighting en ontdek de online ervaring van de interactieve winkel

  • lightspec magazine editie 3

    De nieuwste editie van het digitale magazine LightSpec. In deze editie: "LED technologie is klaar om TL-verlichtingvoorbij te streven".

  • Philips fortimo campagne

    De grootste online campagne voor Philips Lighting OEM tot nu toe! Lees meer over hoe wij de hoogwaardige Fortimo wereldwijd promoten.

  • FSI magazine

    Waar het vorige FSI magazine niet meer was een downloadbare PDF, biedt deze special editie een boeiende online ervaring.

  • Rabobank Doelsparen

    Sparen om je dromen uit te laten komen, daar draait het allemaal om tijden de printcampagne voor DoelSparen van de Rabobank.

  • Simplicity = Demotools

    Hoe breng je hoogwaardige technische innovatie over op een simple manier? Deze vraag staat centraal in de Sense & Simplicity demo tools.

  • Global Distributie website

    Als onderdeel van de uitbreiding van Global distributie werdern we gevraagd de website te redesignen. Bekijk het resultaat...

  • lightspec magazine edition 2

    De twee editie van het digitale LightSpec magazine. In deze editie: "Voldoen LEDs aan uw verwachtingen van winkelverlichting?"

  • R&PGroep website restyle

    Imago reclame werd gevraagd R&P Groep te herpositioneren als een modern financiële dienstverlener met een brede dienstverlening. Bekijk het rresultaat…

  • lightspec magazine edition 1

    Dit was de eerste versie van het digitale magazine LightSpec. In deze editie:"Is LED klaar voor functionele verlichting?".